Iste ste si v prestávke počas filmu/seriálu/správ alebo len tak, kútikom oka či v rámci nudy alebo z ďalšieho z kvanta dôvodov všimli jednu reklamu. Istý mobilný operátor nám v nej ponúka najvýhodnejší paušál.
Netreba štatistiky na to, že ľudstvu dominuje komunikácia...najlepšie mobilná. SMS-ky. Už aj babka vie, čo to je. Aj vnučka. Podanie informácie. Byť prvým, kto tej susede v trvalej škodoradostne povie, že jej mačku práve prešlo smetiarske auto. Alebo sa dozvedieť, že moja dcéra namiesto prijímačiek na jazykové gymnázium prijíma iný jazyk. Asi slovenský, dúfam. Jednoducho, zavolám si kedy chcem, kam chcem, komu chcem a nech to stojí málo. Veď je kríza. Alebo bola, tak nech to zohľadnia.
A zrazu je tu najvýhodnejší paušál. Pokecáme či popíšeme aj o tom, čo sa deje aj mimo bežných tém na ohováranie.
To príde zákazník, na tabuli (veľkej TV) si prečíta, kým má byť a ako sa správať a podľa toho sa zachovať. Kotkodáka, rapuje v rýmoch, má neviditeľného kamoša, ovláda príslovia, cicia krv, hanbí sa, je prispatý, aj na húsenkovú dráhu si trúfne. Človeče, neber to. Keď to vyhovuje takýmto, tebe to sadne ako uliate.
Absolvoval som húsenkovú dráhu. Skutočnú, aj ako metaforu života J V iných oblastiach života nekotkodákam, nerapujem, nevysávam ľuďom krv, nemám duchovného kamaráta, nehanbím sa. Asi nie som potom dostatočne kvalifikovaný na daný paušál.
Chválim herecké výkony. A chápem snahu privyrobiť si v reklame. Ktorá mi síce nič nedala. Ani ma nepresvedčila o tom, že strápňovanie sa v televízii je najvýhodnejšie. Ako pre koho. Teším sa na reklamu, v ktorej si akože zákazník pri vstupe do pseudopredajne prečíta titulok tohto blogu.